11 Ekim 2014 Cumartesi

YEŞİM TAŞLI KOLYE

Dikiş dışında bir uğraş bu sefer paylaşmak istediğim. Küçük bir merakla başladı takı tasarım çalışmalarım. Birinin kendi tasarladığı kolyeyi görmüş ve yapabileceğime inanarak  hemen takı malzemeleri satan bir dükkanda almıştım soluğu. 

İlk defa öyle bir dükkana girmiştim ve renk renk, çeşit çeşit boncukları görünce adeta büyülenmiştim. Gördüğüm her model yeni bir ilham kaynağıydı  benim için , hemen farklı fikirler geliyordu aklıma. Sonradan anladım ki aslında o zamanlar  dikiş merakımın kaynağını oluşturan dönemlermiş. 
Gördüğünüz resimdeki  oldukça basit bir model ama şık durduğunu düşünüyorum. Mıknatıslı klips kullandım, şifalı taşlardan sayılan  yeşim taşı boncuklardan yaptım. YE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...