23 Ekim 2014 Perşembe

ERKEK ÇOCUK PANTOLONU

Kumaşçıya gittiğim bir gün bu kot kumaşı buldum, Aslında hiç niyetim olmamasına rağmen , alıp oğluma pantolon dikmeye karar verdim. 


Kalıbı burda dergisinden çıkardım  ama hangisi olduğunu hatırlamıyorum maalesef.Kumaşın yıkandıkça renk atacağını düşünmüştüm alırken ama kaç defa yıkamama rağmen renk değişikliği yok. Oğluma bu cepleri iptal etmeyi teklif etmiştim (tamam biraz tembelliğe kaçmış olabilirim) ama o bunu kabul etmedi. Tüm cepleri olmalıymış.                                                                                       

Çocuk pantolonlarının en büyük  kolaylıklarından biri bence bu bele takılan lastik . İlikli lastik taktım bel kısmına  ve düğmeye tutturdum.                                                                                                       


Sanırım işin en güzel tarafı, bu pantolonun maliyetinin  1 TL olması. :)

Ve diğer fotoğraflar...




2 yorum:

  1. Hazır pantolonu "ben diktim" diye yutturma çabaları vol1 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Ben diktim" diyerek yayınladığım her şey kendi diktiğim ürünlerdir.Tıpkı bu pantolon gibi. Bu müstesna yorumunuzdan da anlaşıldığı üzere gerçekten çok başarılı bir çalışma olmuş.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...