14 Kasım 2014 Cuma

KOLAY PENYE TUNİK


Bu tuniği, kumaşçıda gezerken, tesadüfen gördüğüm ve çok beğenerek aldığım penye kumaştan diktim. Rengi ve deseni çok hoşuma gitti.


 İlk defa penye kumaş diktim, bu tür bir kumaşla çalışmak oldukça kolay ve keyifliymiş. Severek giydiğim reglan kollu bir bluzu kalıp olarak kullandım, bazı değişiklikler yaparak tabii ki. Boyun kısmı fazla açık olmuştu, toparlamak için kalan küçük parçalardan bir yaka yaptım. Kullandığım kalıpta kollar kısaydı, uzattım. Etek boyu istediğimden daha kısa olduğu için parça ekledim, aslında bu görüntüsü ayrı bir hava verdi tuniğe.

Kemeri çıkarınca böyle görünüyor.
 Genelde düz renk kumaşlar alıyorum, hazır aldığım kıyafetlerde genelde tek renktir. Bu tunik sayesinde karışık renk ve desenlere alışacağım sanırım.

 Çok fazla detayı olmadığı için çok kısa sürede diktim , severek giyeceğim bir  tunik oldu..

4 yorum:

  1. Desenli kumaş çalışmak gerçekten zordur. O desenlerin aynı hizada olabilmesi ayrı bir çaba gerektirir. Burada parça kumaşlar eklediğinizi söylemişsiniz ilk etabta ekleme kullanıldığı bellli olmuyor. Güzel bir çalışma olmuş emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bu o kadar zor bir desen degil sanırım :) Teşekkürler.

      Sil
  2. blogunuz hayırlı olsun.gfc den takip etmek isterim ama gfc butonu yok:(

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...