12 Ekim 2014 Pazar

KETEN HAMİLE CEKETİ

      
                                                                                                     
   Dikiş dikmeyi yeni öğrendiğim dönemlerden bir ceket .Sanırım diktiğim üçüncü parçaydı. Hamilelik döneminde giymek için  dikmiştim. Burda dergisinin bir kalıbı ama şu an hangi dergi olduğunu hatırlamıyorum. Keten kumaş kullandım, oldukça rahat bir ceket oldu.   

                         


 İtiraf etmeliyim ki  o dönem kol takmayı bilmediğim ve yeterince açıklayıcı kaynak bulamadığım için kol kısmını böyle yapmıştım. Bunu isteyerek yapmamış olsamda, kol ve etek kısmının  uyumlu olduğunu düşünüyorum.                                                                                                                            
     
  

   Üst ve alt kısım ayrı ayrı kesilip bel kısmındaki bant ile birleştiriliyor. Umarım siz de beğenmişsinizdir. 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...