18 Ekim 2014 Cumartesi

BASİT TUNİK MODELİ

     

Yeşil en sevdiğim renklerden biridir. Özellikle de zümrüt yeşili. Buna rağmen hiç yeşil bir şey dikmediğimi fark ettim. Kumaşlarımın arasından bu güzelliği seçip, rahat hareket etmemi sağlayacak  bir tunik  diktim.


Ön iki parçadan oluşuyor, aslında başka bir model dikecektim ama son anda böyle olmasına karar verince ön kısmına ortadan dikiş yaptım  ve üstüne düğme diktim. 

Kol  kısımların içe doğru kıvırıp üstünden dikiş geçtim.Detayı  olmadığı için çok zaman almayan , oldukça basit bir model. Çok kısa sürede diktim. 












8 yorum:

  1. Cok guzel olmus elinize kolunuza saglik....

    YanıtlaSil
  2. Ayrintili anlatabilirmsnz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne zaman olur bilemiyorum ama detaylı anlatımı olan bir tunik yayını yapmayı planlıyorum.

      Sil
    2. Hazır kalıp mı canım

      Sil
    3. Kalıbı göz kararı kendim oluşturdum.

      Sil
  3. Ellerinize sağlık hazır kalıpmı öğrenebilirmiyim lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim kullandığım hazır kalıp değil, detay olmadığı ve bol olduğu için kolaylıkla yapılabilir diye düşünüyorum.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...