15 Ekim 2014 Çarşamba

PELUŞ YELEK PRATİK ETEK

 Kızım için  güzel bir yelek ve etek diktim. Kalıpsız, pratik olarak dikilebilecek modeller. Aslında planlı bir çalışma olmadı. Kumaşları düzenlerken aniden aklıma geldi ve evde olan malzemelerle diktim.


Bu nedenle eteğin bel kısmında koyu renkli degil, beyaz renkli lastik var. İlk zamanlar  sevmemiştim bu görüntüyü ama şimdi gözüm alıştı, sanırım öyle kalacak.Etek için elimde olan krep kumaşı kullandım.İki parça olduğu için iki yandan dikişli yaptım ve beline kalın lastik diktim . Etek ucunu da kıvırınca  tamamlanmış oldu. İsterseniz kurdele, çiçek vb. süsler yaparak  süsleyebilirsiniz. 

      Peluş kumaştan diktiğim yeleği çok kısa sürede yaptım, daha doğrusu yaptık (küçük hanımın yardımlarını unutmayayım). Kızımın bir badisinden kol kısmını çıkarıp, ön kısmı kendim şekillendirdim.Pembe  bir astarlık kumaş bulup, yeleğe üstten diktim. 

       Bol dikişli günler...










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...