8 Aralık 2014 Pazartesi

KIŞLIK ELBİSE


Hafta sonu hava güzel sayılırdı, kızlarımla birlikte  dışarı çıkıp yürüyüş yaptık biraz.Kıyafetlerini kızım kendisi seçti, önceden yazısını yayınladığım kışlık elbisesini giydi.


O yazıyı hazırlarken giydirip  resim çekmemi istememişti.  Ben de bu fırsatı kaçırmadım, ilk başta gönülsüz de olsa resimlerini çektim. O da benim resimleri çekiyormuş gibi yaptı. Elbisenin üstünde ki duruşunu da göstermiş oldum böylece.

 Araçların olmadığı bir yer olunca özgürce koşturup oynadılar.
Adını tam olarak bilmediğim bu bitkiyi kızım çok seviyor. 2-3 tane koparıp yol boyunca onlarla oyun oynuyor.
(Az yağmış olsa da) Karlı ve soğuk geçen günlerden sonra açmış bir gül görmek hoşuma gitti. Bu ve hemen yanındakinden başka açan gül yoktu zaten.

6 yorum:

  1. Ne sevimli maaşallah, Elbise de güzel olmuş üzerine mutlulukla giysin.

    YanıtlaSil
  2. Güle güle giysin minnoş kızınız :))

    YanıtlaSil
  3. Güz gülleri gibiyim şarkısını hatırladım ne güzeldir,fotoğraflar da çok güzel.Sevgiler ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de sevdiğim bir şarkıdır.Teşekkür ederim:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...