24 Aralık 2014 Çarşamba

BONCUK İŞLEMELİ LACİVERT ELBİSE(etkinlik için)

 Dikiş Dünyam blogunun sahibesi Fatma Hanım'ın düzenlediği  Kış Dönemi Serbest Dikiş Etkinliği için diktiğim elbise nihayet bitti. Oldukça kolay dikilen, sorunsuz bir model.
     Benim için oyalayıcı olan boncuklardan yaptığım süsleme kısmı oldu. İlk başta boncuk işlemek niyetinde değildim. Dolapları düzenlerken eskiden kalma takı malzemelerim elime geçti. Boncuklara bakarken o vakitlerde rengini çok beğenerek aldığım kesme ve kum boncuklar dikkatimi çekti. Elbiseyle uyumlu olacağını  düşündüm, yaptığım şekil bile işlerken ortaya çıktı. Fakat sevdim ben bu işi, bir daha bu tarz bir şey yaparım diye düşünüyorum. O zaman daha planlı ve daha düzgün bir şeyler yaparım.


     Model Burda dergisinden, çok önceden çıkardığım bir kalıp. Kalıbın üzerine derginin tarihi dışında her şeyi yazmışım,unutmuşum yazmayı. 

     Elbise için gizli fermuar aldım ve diktim fakat fermuarda sorun çıktı, söktüm. Kumaş esnek olduğu için fermuar dikmekten vazgeçip  agraf kullandım. Elbisenin kemerini arka bel kısmına sabitledim. 


     Ön kısımda çıt çıt kullandım, açılabiliyor Yaka kısmı süslü olunca sanki kemerde süslü olsa iyi olur diye düşündüm, ortaya böyle bir şey çıktı. 

     Bol dikişli günler herkese...










24 yorum:

  1. Yaaa bayıldım gerçekten. Etek kısmı nasıl da zarif durmuş. Ellerinize sağlık gerçekten. Renk de çok güzel zaten.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş, yaka süslemeleri mükemmel, kemerin ucuna da işlemeniz çok iyi olmuş, çok yakışmış. Çok beğendim ben elinize sağlık :)) Süsleme işini not aldım, deneyebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acemi işi aslında, başka kıyafetlerde daha farklı şeyler deneyebilirim.İşleme kısmı çok keyifliydi, kesinlikle deneyin. Beğenmenize çok sevindim.

      Sil
  3. Elinize sağlık... Boncuklar elbiseye hareket katmış :))

    YanıtlaSil
  4. Merhaba ,kumaşın rengine bayıldım,çok güzel duruyor,boncuklar da ayrı bir hava katmış ,Güle güle giyinin :) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genelde mavi ve lacivert tonlarına elim gitmez. Bu seferlik alayım dedim, iyi ki almışım.Teşekkür ederim. Sevgiler:)

      Sil
  5. Ne guzel renkler seciyorsunuz giymek icin! Nasil bir sabirla isliyorsunuz boncuklari.. Ellerinize saglik. Cok cok guzel..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabır çok ama vakit yok bende(3 tane çocuğum var ilgilenmem gereken).Bu sefer bol bol oyalanacak vaktim vardı, 2 akşamda işledim. Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için. Sevgiler:)

      Sil
  6. Çok zarif ve şık gözüküyor. Kumaşın rengi, elbise model seçimi ve tabiki boncuk işlemeleri. hoş konbin oluşturmuşsunuz güle güle giyin. sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş! Boncuk kullanmayı ben de seviyorum. Yaka da kemerdeki o ince detay da çok hoş, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dikebilmek, diktiklerini istediğin gibi süsleyebilmek çok güzel bir şey. Çok teşekkürler:)

      Sil
  8. kızım yeteneğine azmine hayran kaldım 3 tane çocukla bravo hepside çok çok ğüzel olmuşellerine sağlık sağlıklı günlerde giyin öpüyorum hepinizi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anne ne güzel bir yorum yazmışsın, böyle düşünmene çok sevindim. Biz de ellerinden öpüyoruz:)

      Sil
  9. şahane ... güle güle giyin :)

    YanıtlaSil
  10. Elinize sağlık, çok güzel olmuş. Eteği kloş modelleri çok seviyorum. Kumaşın rengi ve dokusu da çok güzel.
    İyi günlerde giyin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok seviyorum kloş etekli modelleri, planlarım arasında kloş etek dikmekte var. Teşekkür ederim yorumunuz için.

      Sil
  11. Harika olmuş,ellerinize sağlık,buncuk işleme nasıl güzel bir zerafet katmış...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acemi işi bir şeyler yaptım, beğenmenize çok sevindim.Teşekkürler:)

      Sil
  12. gerçekten çok şık olmuş. güzel günlerde giyin :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...