22 Temmuz 2015 Çarşamba

MAKSİ ETEK 2


Kırmızılı eteğim maksi olmayınca siyah eteği dikmeye karar verdim bunun için çok güzel bir kalıp ayarladım ama   gerekli  ölçüde kumaş olmayınca elde ki malzemeyle bu eteği diktim. Kalıbı başka bir etek dikişinde kullanacağım. 3 parçadan oluşan bir etek, bir tane ön ve iki tane arka parça var. Gizli fermuar diktim.



 Mankenin üzerinde pek belli olmadı ama duruşu çok hoş.  Yaz için iç karartıcı bir renk ama siyah giyilecek ortamlar da oluyor. Kombine bakmayın  çiçeklerle aynı renk truvakar kol bir gömlekle  resimleyecektim ama...Evin içinde oyun alanları bozulmuş çocuklar olunca  fotoğrafa fazla zaman ayıramadım. Ben eteği değiştirirken koltukları doldurmuşlar. Görünen kısımda arabalar, görünmeyen kısımda legolar var.  



10 yorum:

  1. Ah o uçağı koyacak yer bulamıyoruz evin içinde :)

    Etek çok güzel olmuş, çiçek detayı çok hoş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni yaptı oğlum onu, şu sıralar oynadığı için her yerde görmek mümkün :) Teşekkür ederim yorumunuz için Handan Hanım.

      Sil
  2. Ah o minik arabalar, legolar, minik hayvancıklar, bebekler, kopuk tekerler, çarpık ve ille de bir kenarı bozuk ıvır zıvırlar. Atamazsın, toplayamazsın, kaybedemezsin... Benim oğlum büyüdü elbet ama nasıl büyüdü :) Hele eltimin oğulları halıya silme oyuncak döşerlerdi. Misafir kalan yerde oturup gitsin! Ayaklarına da dikkat etsinler, bir taraflarını acıtmasınlar. Çocuklar oyun oynuyor ne de olsa :) Allah acılarını göstermesin evlatlarımızın. Çocukların oyuncakları etekten rol çalsa da esas konuya gelirsem, ellerinize sağlık demek isterim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Oyun ve oyuncaklar çocukların vazgeçilmezleri. Bazen öyle güzel bir oyun kuruyorlar ki 1-2 gün kimse dokunmasın diyorlar. Misafirlerimiz geleceğinde de tüm yayıntılarını topluyorlar, sıkıntı olmuyor :) Çocukluk çok özel bir dönem, en iyi şekilde yaşamalarına olanak sağlıyor hatta bu konuda konuşmalar yapıyoruz onlarla.Yorumunuz için çok teşekkür ederim Nurten Hanım. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Çiçek ayrıntısı farklılık katmış,ellerinize sağlık,keyifle giyin :)

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık cnm. harika olmuş.

    YanıtlaSil
  6. Maksi etek çok güzel olmuş hele de bel detayı. Gülleri severim

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...