10 Haziran 2015 Çarşamba

SİYAH-BEYAZ UYUMU(BEYAZ PANTOLON)


Dekorasyonda ve giyimde en sevdiğim renklerdendir beyaz. İstediğim tüm renklerle kolaylıkla uyum sağlayan, temizlik , ferahlık hissi veren bir renk. Yazın giymek için oldukça bol olan beyaz bir pantolon diktim. Önceden diktiğim pantolonlardan . Beğendiğim bir pantolon kalıbını biraz genişleterek önünde bir tane pile olacak şekilde diktim.



 Beyaz olmasından dolayı beyaz astarlık kumaştan pantolonun boyunda bir astar diktim.( Bazen uzun beyaz pantolonun altında yarım astar görüyorum ve kötü durduğunu düşünüyorum.) Yandan femuar diktim. Aslında çok fazla bir zorluğu olmayan kolaylıkla dikilebilecek bir pantolon.Mor - beyaz uyumunu çok sevmeme rağmen bu gün siyah- beyaz kombin yaptım. Fotoğraflarda çok belli olmadı ama bu pantolon ve ışıltılı  bluz  çok şık oldu. 



6 yorum:

  1. EMEĞİNE SAĞLIK, BEYAZ SİYAH KOMBİNİ VAZGEÇİLMEZ :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş elinize sağlık. Çok iyi yapmışsınız astarla. dediğiniz gibi yarım astar hiçiiyi değil

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim Nilgün Hanım.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, ne güzel olmuş ellerinize sağlı. Uzun astar fikri de güzel.
    Yine uğruyacağım.
    Sevgilerimi bırakıyorum.

    YanıtlaSil
  5. Hoş geldiniz, iyi ki yorum yazmışsınız, blogunuzda gezindim biraz. Takip listeme ekledim, yeni yazılarınızı merakla bekliyorum. Çok teşekkürler yorumunuz için, sevgiler :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...